Sunday, 28 April 2013

Part 2 : Akhirnya...lawatan ke Zoo Taiping

Ada sambungan pulah dah..macam ini pun boleh ke :) Hmm, tadi tu qambaq kat p.buntar dan dalam keretapi. Ini kali kita layan gambaq kat taiping pulak ler..banyak sangat gambonyer, kite pilih yang best2 je ok :)

aha..dah sampai pun, hati2 turun keretapi ye adik2! naik pandai, tp turun xbrp pandai..huhu!

turun di stesyen keretapi Taiping...kg kedah mali maa..

berada di stesyen keretapi taiping..sdg menunggu bas untuk ke muzium perak dulu..ramainye!ade 104 org kot yang join :)

Tugu apa ni cikgu?baca la sendiri,ada dia tulis kat situ..nama dia kolonel robert a.k.a ketua penjajah british di perak dan selangor. dia kena sumpah jd batu kot..hehe!tu la jahat sangat

Melihat ular sawa..tingkat bawah ada banyak rangka binatang..kat atas ada sejarah orang asli a.k.a orang asal!



 hiyarkhh! Ombak 5 in the making :)


 Yang dok kat blakang tu gila gadjet..yang sorang kat depan tu pasai apa dok temenung?mungkin kehabisan wang kot.. :)